Wednesday, December 30, 2009

Good bye year 2009! Happy new year 2010!



What's a fortunate, fruitful, wonderful & meaningful year 2009!
Wishing everyone has great & healthy year ahead. Happy New Year 2010!

除了感恩还是要感恩,感恩我有一个很特别的一年,让我深深地领悟到一些人生的智慧。感恩朋友与家人一路来的关心和鼓励,还有感恩我有充足的时间做我所喜爱的活动。感恩。。。。

祝福大家像往常一般的平安健康,也希望世界不要再有天灾人祸。







2 comments:

Spencer Ng said...

这组片有意境,加油!!!
在此也祝福你和你的家人新年快乐。

singlong said...

Spencer,多谢你!
我也祝福你与家人安康快乐。

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...